Gearriveerd - Reisverslag uit Puerto Maldonado, Peru van Sil Lieshout - WaarBenJij.nu Gearriveerd - Reisverslag uit Puerto Maldonado, Peru van Sil Lieshout - WaarBenJij.nu

Gearriveerd

Door: Sil

Blijf op de hoogte en volg Sil

16 Oktober 2014 | Peru, Puerto Maldonado

Hallo allemaal,

Eindelijk ben ik gearriveerd in Puerto Maldonado na een vliegreis van zo'n 14 uur, verspreid over twee dagen, ben ik aangekomen op mijn voorlopige thuis-/uitvalsbasis waar ik de komende twee dagen zal verblijven voordat ik vertrek naar een wat kleiner gedeelte van het regenwoud.

Momenteel leer ik hier al mijn collega's kennen en gaan we de voorbereidingen voor het onderzoek treffen. Het is hier tegen de 40C dus wel warm, maar ach dat neem ik wel voor lief.

De foto's die ik heb toegevoegd zijn nog niet spectaculair, maar voor degene die willen zien waar ik momenteel verblijf. (Correctie door de trage verbinding hier gaat foto's uploaden ontzettend moeilijk, ik ga kijken of ik daar nog iets op kan vinden)

Overmorgen vertrek ik dus het volgende bericht zal in de loop van volgende week zijn...

Hasta luegos,
Sil


  • 08 December 2014 - 22:30

    Marijke Van De Wiel:

    Hoi Sil,

    Fijn dat je het zo geweldig naar je zin hebt.
    geniet nog van de komende maanden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sil

Actief sinds 16 Nov. 2011
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 13220

Voorgaande reizen:

15 Oktober 2014 - 04 Februari 2015

Peru

16 December 2011 - 04 Februari 2012

Suriname

Landen bezocht: