Amazon shelter en Explorer's Inn - Reisverslag uit Puerto Maldonado, Peru van Sil Lieshout - WaarBenJij.nu Amazon shelter en Explorer's Inn - Reisverslag uit Puerto Maldonado, Peru van Sil Lieshout - WaarBenJij.nu

Amazon shelter en Explorer's Inn

Door: Sil

Blijf op de hoogte en volg Sil

27 Oktober 2014 | Peru, Puerto Maldonado

Hallo allemaal,

De afgelopen tijd ben ik druk bezig geweest met het analyseren van verschillende vogeldata voor mijn onderzoek.

Daarnaast nog wel wat leuke uitstapjes gemaakt in de stad en ook naar de Amazon Shelter geweest. Hier worden gewonde of ziek dieren opgevangen die (tijdelijk) verzorgd worden om daarna weer in het wild uitgezet te worden. De dierenarts Alfredo heeft me van alles uitgelegd over hoe bijv. de brulapen verzorgd worden (zie foto).

Komende zondag (2 november) ga ik weer het regenwoud in, nu voor een langere periode, tot ongeveer Kerstmis. Waar ik dus zelf data zal gaan verzamelen voor mijn onderzoek. De locatie is Explorer's Inn, ongeveer 4 uur reizen (bus en boot) vanwaar ik nu ben.
In deze tijd zal ik zeer beperkt tot geen internet hebben maar voordat ik vertrek laat ik nog wel iets van me horen!!!

Hasta luego,
Sil

  • 27 Oktober 2014 - 16:22

    Dorien:

    Ha Sil,
    Goed bezig en vergeet ook vooral niet om te genieten van alles.

  • 27 Oktober 2014 - 20:57

    Mariëlle:

    hoi Sil

    leuk om je verrichtingen te kunnen volgen , veel succes daar en geniet ervan

  • 28 Oktober 2014 - 10:47

    Ine Van Rooij:

    Superveel succes daar in het regenwoud! En... als je terug bent, wil ik alles weten over brulapen ok? Groeten van ons uit Nijnsel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sil

Actief sinds 16 Nov. 2011
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 13217

Voorgaande reizen:

15 Oktober 2014 - 04 Februari 2015

Peru

16 December 2011 - 04 Februari 2012

Suriname

Landen bezocht: