Santa Rita Baja - Reisverslag uit Puerto Maldonado, Peru van Sil Lieshout - WaarBenJij.nu Santa Rita Baja - Reisverslag uit Puerto Maldonado, Peru van Sil Lieshout - WaarBenJij.nu

Santa Rita Baja

Door: Sil

Blijf op de hoogte en volg Sil

21 Oktober 2014 | Peru, Puerto Maldonado

Even een kort berichtje...

Afgelopen week ben ik getraind in het herkennen van vogels en hun geluiden door Luis. Hij herkent 90% van de vogels op geluid, bij mij gaat het nog even duren voordat me dat lukt...

Komende tijd ga ik leren hoe je vogels kunt vangen en hoe je alle kenmerken van de vogels kunt herkennen.

Het is me gelukt een foto toe te voegen......wie kan de Bluish-Fronted Jacamar vinden?

Hasta luego,
Sil

  • 21 Oktober 2014 - 23:05

    Wilma Van Lieshout:

    Goed om te horen dat je het naar je zin hebt.

    Je hebt nog bijna 4 maanden om de vogels op geluid te leren kennen,komt goed
    We zijn nog aan het speuren naar de Jacamar,is het dat kleine oranje stipje?

    Groetjes uit het regenachtige Rooi.

  • 22 Oktober 2014 - 16:24

    Elle:

    Hey Sil!

    Vogels leren herkennen, ja dat is een kunst. Ik zou dat ook wel willen leren maar dan uiteraard de europesesoorten. :)
    Succes met studeren! You can do it! (Spreek jij eigenlijk spaans?)
    En wat de Bluish-Fronted Jacamar betreft...ik ga ook voor de oranje stip. :)
    Veel plezier nog daar!
    X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sil

Actief sinds 16 Nov. 2011
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 13232

Voorgaande reizen:

15 Oktober 2014 - 04 Februari 2015

Peru

16 December 2011 - 04 Februari 2012

Suriname

Landen bezocht: