De jungle in..... - Reisverslag uit Puerto Maldonado, Peru van Sil Lieshout - WaarBenJij.nu De jungle in..... - Reisverslag uit Puerto Maldonado, Peru van Sil Lieshout - WaarBenJij.nu

De jungle in.....

Blijf op de hoogte en volg Sil

31 Oktober 2014 | Peru, Puerto Maldonado

Hallo allemaal,

Even een kort berichtje....

Allereerst bedankt voor alle leuke reacties. Genieten doe ik zeker.

Alle voorbereidingen zijn getroffen voor mijn lange trip de jungle in. Overmorgen vertrekken we richting Explorer's Inn waar ik hopelijk veel verschillende vogels zal gaan vangen en gaan zien. Daarnaast hopelijk ook verschillende apensoorten, kaaimannen en reuzenotters. Superveel zin in!!!

Op deze plek is geen of nauwelijks internet dus dit is voorlopig ook de laatste keer tot ongeveer Kerst dat jullie iets van me horen.

Maar vandaag, met een hoop Amerikanen hier, eerst nog even Halloween vieren.

Hasta luego,
Sil
(PS: nu een foto vooraf, ik zal er ook één opzetten tijdens en na de jungle)

  • 31 Oktober 2014 - 15:59

    Miranda:

    Hey Sil, Leuk om zo weer bij te kunnen houden wat je allemaal doet. Heel veel plezier, geniet ervan en kijk uit voor de kaaimannen!! Groetjes, Pedro, Miranda en kids..

  • 31 Oktober 2014 - 22:56

    Wilma Van Lieshout:

    He he eindelijk een foto van van onze jungle man Mooie hoed trouwens
    Pas goed op jezelf,en tot horens

  • 02 November 2014 - 15:33

    Oma:

    Hoi Sil,

    Zover weg en toch nog aan mijn verjaardag gedacht. Ik vond dat erg leuk.
    Veel succes in de jungle !

  • 03 November 2014 - 11:11

    Elle:

    Sil,
    (Brul)apen, kaaimannen reuzenotters, vogels én een mooie hoed! Ben jaloers. ;)
    Succes nog en geniet!
    X

  • 09 November 2014 - 14:59

    Giel En Marjo:

    Hallo Sil,

    Wat leuk dat we jouw verrichtingen en ervaringen weer kunnen volgen. We hopen dat je daar een leuke tijd hebt.Vogels herkennen aan hun geluid. Misschien iets om een soort "Shazam voor vogels" te maken.
    Veel plezier nog en pas goed op jezelf.

  • 01 December 2014 - 13:53

    Elle:

    Ha die Sil!
    Ik ben inmiddels ook al een tijdje in Peru. :)
    Jij gaat na je stage ook rondreizen toch? Weet je al waar je naar toe wilt?
    Ben benieuwd!
    Groetjes


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sil

Actief sinds 16 Nov. 2011
Verslag gelezen: 344
Totaal aantal bezoekers 13229

Voorgaande reizen:

15 Oktober 2014 - 04 Februari 2015

Peru

16 December 2011 - 04 Februari 2012

Suriname

Landen bezocht: