Suriname - Reisverslag uit Sint-Oedenrode, Nederland van Sil Lieshout - WaarBenJij.nu Suriname - Reisverslag uit Sint-Oedenrode, Nederland van Sil Lieshout - WaarBenJij.nu

Door: Sil

Blijf op de hoogte en volg Sil

13 December 2011 | Nederland, Sint-Oedenrode

Hallo Allemaal,

Nog drie dagen en dan ben ik 7 weken weg uit Nederland. Ik ga voor mijn minor Global Development Issues naar Suriname toe.

Ik ga met 4 collegastudenten op pad. Wij gaan in Suriname biologisch onderzoek doen, we zullen een inventarisatie maken van de verschillende soorten planten en dieren die er voor komen.

Daarnaast gaan we ook kaarten maken met leuke weetjes over planten en dieren die gebruikt kunnen worden voor toeristen zodat ze wat leren over de natuur

De Brownsberg en de Raleighvallen zijn twee plaatsen waar we ons onderzoek zullen gaan uitvoeren. Het probleem is dat op deze plaatsen, midden in de jungle geen bereik of internet is.

Ben nu de laatste voorbereidingen aan het treffen en nog drie nachtjes slapen en dan het vliegtuig in.

Mo syi,
Sil

• 15 December 2011 - 18:00

Marjo En Giel:

Hallo Sil,
    We hopen dat je een mooie stagetijd zult hebben en er veel van opsteekt.
    We zullen je met aandacht volgen.
    Gr. Marjo en Giel