Naderend einde van de reis - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Sil Lieshout - WaarBenJij.nu Naderend einde van de reis - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Sil Lieshout - WaarBenJij.nu

Naderend einde van de reis

Door: Sil

Blijf op de hoogte en volg Sil

25 Januari 2012 | Suriname, Paramaribo

Hoi Allemaal,

Hier mijn laatste berichtje vanuit Suriname. We zijn inmiddels alweer twee dagen terug van Brownsberg. We zijn wat eerder terug gekomen omdat de gids al wat eerder vertrok. En we moesten nog veel determinatie werk verrichten. Daarom zijn we nog naar het WWF gegaan en naar de universiteit.

Vandaag zijn we voor de laatste keer de stad in gegaan voor wat laatste inkopen en morgen is het weer tas inpakken. En dan is de reis in Suriname voorbij.

Het was een reis om nooit te vergeten en waar ik veel geleerd heb en veel ervaringen heb opgedaan.

Komende vrijdag vertrek ik nog voor een week naar het mooie Miami om nog even vakantie te houden. Ook hier gaan we weer leuke dingen doen.

Ik ga de komende week nog even flink genieten, en hoop dan iedereen weer op Nederlandse bodem te zien.

Mo Syi,
Sil