Terug uit de Jungle - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Sil Lieshout - WaarBenJij.nu Terug uit de Jungle - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Sil Lieshout - WaarBenJij.nu

Terug uit de Jungle

Door: Sil

Blijf op de hoogte en volg Sil

24 December 2011 | Suriname, Paramaribo

Hoi Allemaal,

Ik ben weer terug vanuit een prachtige trip naar de brownsberg waar we veel reptielen, vogels en kikkers hebben gezien. En zelfs door apen bekogeld zijn. De laatste week in Suriname ga ik hier weer terug naartoe.

Nu met Kerst en Nieuwjaar in Paramaribo waar we ook wat plannen hebben om hier rond te struinen en hopelijk nog wat vogels, dolfijnen en kaaimannen te zien.

Voor een completer reisverslag per dag en prachtige foto's verwijs ik jullie naar de site van een reisgenoot van mij: www.marcootje0304.waarbenjij.nu

Ik zal over een tijdje wel weer wat van me laten horen.

No Span en Mo syi,
Sil

• 25 December 2011 - 11:12

René,Wilma En Jennis:

Goed om weer van je te horen en van je te zien. De foto's zijn prachtig. Wij hebben hier een (te) warme kerst.
    Geniet er van, maar zo te zien is dat geen probleem. Veel plezier in Paramaribo. Tot horens

• 25 December 2011 - 12:31

Miranda Pedro :

Hey Sil,

Mooi om de foto's te bekijken, ze zijn echt prachtig. En zo te zien heb je het goed naar je zin. Geniet er van, niet te gek, veel (leer)plezier en tot het volgende verslag/foto's.

Groetjes,
    Miranda en Pedro en kids

• 26 December 2011 - 11:10

Vul Hier Je Naam In.:

Vul hier je reactie in...

• 26 December 2011 - 11:14

Marij En Jos Van Erp:

Hele mooie foto's, we hebben ze zitten kijken. nog een hele fijne tijd, maar dat zal wel lukken.

• 27 December 2011 - 12:05

Opa En Oma:

hoi die sil

zoals wij lezen maakt jij het goed

en hopen dat het de volgende

weken ook goed mag gaan. we denken
    nog wel eens aan je

groetjes van opa en oma