Daar ben ik dan - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Sil Lieshout - WaarBenJij.nu Daar ben ik dan - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Sil Lieshout - WaarBenJij.nu

Daar ben ik dan

Door: Sil

Blijf op de hoogte en volg Sil

17 December 2011 | Suriname, Paramaribo

Hallo Allemaal,

Het eerste bericht vanuit Suriname. Het is hier nu al prachtig. De vlucht was perfect, heerlijk eten en Suriname nog bij licht van boven gezien. Gisteren aangekomen en Suriname by night gezien. Daarna ingecheckt en afspraken gemaakt met de begeleiding (Marcel).

Vandaag alle boodschappen gedaan want morgen gaan we naar de brownsberg. Daar ga ik 6 dagen lang de jungle verkennen en hopelijk mooie vogels zien.

Nu nog even lekker ontspannen op de Surinaamse manier, zitten en niet heel erg veel doen.

Mijn volgende bericht zal volgende week ergens worden aangezien hier maar op een beperkt aantal plekken internet is.

Mo Syi,
Sil

• 19 December 2011 - 10:30

Martin Prinsen:

Veel plezier...

• 19 December 2011 - 17:00

Mariëlle:

Hoi Sil,

Fijn dat de vlucht goed verlopen is. We zijn wel jaloers op het lekkere weer daar. Veel succes volgende week in de Bush-Bush

Groetjes Fam. Duffhuis